niedziela, 11 marca 2012

sunday

jakie nóżki krzywe ;x
cudowna pogoda, aż miło :) tylko fajnie jak za oknem się patrzy, bo na dworze nie jest aż tak ciepło ://
wczorajsze zakupy jak najbardziej udane.
cieszy mnie fakt, iż chodzimy do szkoły ostatni tydzień, później tylko poniedziałek i wtorek, bo od środy rekolekcje, później już tylko tydzień i od piątego wolne aż do dziesiątego, czyli święta :3;3 później już z górki, ale zacznie się harówa, a czerwiec jak to ostatnie tygodnie, chillout :)
można powiedzieć, że najgorsze powoli za nami ^^
teraz biorę się za słówka z niemca, bo kompletnie o nich zapomniałam ;o

p.s im bliżej wakacje, tym bardziej niektórzy zaczynają mnie denerwować -.-'


8 komentarzy:

  1. No słoneczko za oknem myli jednak bo wcale tak ciepło nie jest;( O ja chcę twoje nogi.!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okok, chętnie się zamienię na jakieś proste :P

      Usuń
  2. oj jeszcze trochę przed nami w tym roku szkolnym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurteczka,ja już po rekolekcjach wiec jestem skazana na szkole do świąt ;/

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że do wakacji już blisko ;d

      Usuń

komentarze mile widziane :)