środa, 28 marca 2012

wednesday


dzień w miarę udany, porządnie się dzisiaj wyspałam, ale co z tego jak i tak boli mnie głowa ;x
w dodatku zostałam brutalnie pożarta przez komary, mam całą rękę w bąblach --' dorwe je dzisiaj ..
jutro niestety już na ósmą, ale przynajmniej mniej lekcji przez zastępstwa, tyle dobrego :3
tymczasem idę oglądać film.

p.s zapomniałam wspomnieć o Arku, który dzisiaj męczył mnie przez cały angielski i przerwy łaskotkami xd
przypuszczam, że dlatego ze mną siedział xd
żeby nie było, że o Tobie nie wspomniałam ;D

dziewczyny 3majcie się cokolwiek wam się stało :(:(

4 komentarze:

  1. dziękuję:* już dodałam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego oglądania:*

    Zapraszam na wiersz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to będę sławny jak już o mnie na Internecie piszą ;D
    :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)