piątek, 30 marca 2012

weekend

szare oczy, prezentujące się w kolorze niebieskim, strange ._.

takich dni jak dzisiaj nienawidzę, niby tylko sześć głupich godzin w szkole, a czułam jakbym tam była wieczność ..
w końcu weekend i chwila odpoczynku od tego całego `chaosu`
przyszły tydzień chce mieć już za sobą, a dokładnie do środy, później niech się dzieje co chce..
jeszcze 90 dni męczarni, muszę jakoś wytrzymać, już nie daję rady z tym wszystkim --'
uchh, humor mam taki, że prosiłabym tylko o dobicie mnie czymś tępym ..

` nie zmieniajmy nic .. `

5 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że to jednak wszystko zależy od osobowości a nie od wzrostu. Mnie jest po prostu dziwnie jak wszyscy się gapią i wtedy do głowy sobie wpajam "matko po co żeś te buciory założyła, teraz jestes większa niż ludzie) ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, muszę przyznać, że bardzo podoba mi się szata graficzna Twojego bloga, naprawdę super
    odpoczywaj odpoczywaj i byle do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez już chcę, chociaż do środy, wytrzymać!
    ale masz cudne oczy*.*

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)