niedziela, 29 kwietnia 2012

sunday



upału ciąg dalszy, uwielbiam to, taka wiosna może trwać wiecznie.
opalanie nie wypaliło dzisiaj niestety, oczywiście uświadomiłam sobie, że jestem na antybiotykach i nie wypada przesiadywać za długo na słońcu, nice --'
nie mogę sobie wyobrazić jutrzejszego poranka, chyba nie dam rady wygramolić się z łóżka przed siódmą żeby iść do szkoły :// taka piękna pogoda + siedem lekcji, fatalne połączenie --'

za moment coś mnie trafi, zapomniałam tytułu piosenki Skrillexa i za cholerę nie mogę jej znaleźć, jejuuu ://
znalazłam za to coś innego, też dobree ;d

4 komentarze:

  1. śliczne fot : D .. Przyjaciółki mające dopiero po 17 lat, szkołę, rodziców, własny świat. Zwykłe nastolatki z 3789 pomyslami i 23456 problemami. Chodź dopiero się rozkręcamy, na naszym blogu znajdziecie wszystko czym sie interesujemy, co lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabym siedzieć w szkole za Ciebie,niż tak jak ja przygotowywać się w domu do maturki :( Z chęcią bym się zamieniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matury nie zazdroszczę :P
      jeszcze dwa lata :P

      Usuń

komentarze mile widziane :)