sobota, 7 kwietnia 2012

wesołych świąt

koszyczek poświęcony, już nie mogę się doczekać jutrzejszego śniadanka, tyle pyszności i kalorii czeka *.*
a dzisiaj tyle do zrobienia, za chwilę jeszcze muszę iść trochę posprzątać.
ta pogoda całkowicie mnie dobija, coś z tymi porami roku się pomieszało, zima !? przecież jest już kwiecień ejj :// kurtki zimowej chyba do czerwca nie schowam --'
chciałam podziękować wszystkim za życzenia i również Wam życzę Wesołych i spokojnych świąt w gronie najbliższych ;*

znalazłam świetną piosenkę, w sam raz na tą paskudną pogodę :P

które ładniejsze ?

10 komentarzy:

  1. Lewe ladniejsze ;)

    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z koronką ładniejsze! Mój koszyczek też poświęcony! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie wiem jak jest z litami bo sama ich nie posiadam.. ale ogólnie z innych butków Sequin jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buciki .

    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, bardziej podobają mi się buty po lewej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki niestety nie w moim stylu ale wybrałabym po lewej :)
    Piosenka naprawde super :)
    Wesołych Kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne butyy!~~~~

    ROZDANIE:


    http://denicase-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tobie też Wesołych Świąt . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są świetne! (te z lewej) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)