środa, 4 kwietnia 2012

wolne

`gupia` kaczka przez którą zalałam całe trampki skacząc po jakimś durnym bagnie --' czego się nie zrobi dla głupiego zdjęcia, które i tak jest brzydkie ;x
nie za ciekawie było podczas ostatnich dni..
jak na razie nie cieszę się wolnym, bo co chwila coś lub ktoś uprzykrza mi życie --'
wczoraj był wyjątkowo pechowy dzień, szkoda w ogóle mówić cokolwiek na ten temat .. 
uwielbiam jak ktoś mi prawi kazania ._.
dzisiaj spiny ciąg dalszy, na szczęście tylko pięć lekcji, dłużej bym nie wytrzymała, w dodatku zgubiłam chyba pendriva albo z nerwów gdzieś go posiałam, nawet nie chce mi się ruszyć z miejsca żeby go poszukać --'
pogoda tylko nadaje wszystkiemu tą `cudowną` atmosferę, coś chyba nie tak ://
przez to wszystko dostanę jakiejś nerwicy, przysięgam --'
mój humor `poprawia` fakt, iż straciłam całą muzykę z komputera, jakieś 2GB ? miło --'

nie wierzę :o czyżby naród polski docenił Skrillexa ;d ?

1 komentarz:

komentarze mile widziane :)