piątek, 4 maja 2012

friday


humor tak jakby lepszy ? w sumie to już sama nie wiem.
pogoda wykańcza, wszystko mnie boli --' nie zdążyłam dobrze odetchnąć po alergii i znowu coś..
oo i Maksik kleszcza złapał O.o biedny.
coś mnie wzięło na napisanie pracy z polskiego, a co mi tam, od razu z głowy będzie.
męczę się myślą przyszłego tygodnia :// dlaczego nie możemy mieć całego wolnego, tylko trzeba chodzić w kratkę ://
jejkuu, już na nic nie narzekam, maj nie rozpoczął się za ciekawie, zobaczymy co będzie dalej..
EDIT: pozbyłam się kilograma jupi ;d do końca - 9kg


// chciałabym coś Ci powiedzieć, ale brakuje słów //

5 komentarzy:

  1. Chciałabym stracić kilka kilogramów, niestety ciężko to idzie... Ale wszystkie te ciasteczka, babeczki i paluszki do piwa wyglądają taaaaak smakowicie :D :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pierwsze dwa dni się przeżyje na diecie to później już z górki idzie :P
      no ale jest ciężko :P

      Usuń
  2. Sliczne zdjecie!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)