poniedziałek, 14 maja 2012

monday


co za dzień, tak jakoś wszystko w pośpiechu ://
wróciłam znowu do tabletek od alergii i chyba nie muszę mówić jak się czuję ;x kiedy to się w końcu skończy..
poległam na dzisiejszej pracy klasowej z biologii, w sumie było to do przewidzenia :// jutro kolejny sprawdzian z chemii rozszerzonej, no kurczę już powoli nie wyrabiam..
jeszcze historia i blablablabla...
oglądał ktoś wczorajszy finał must be the music ?
jestem prze szczęśliwa, że wygrał zespół lemon, ta ich piosenka dewiat najlepsza *.*

7 komentarzy:

  1. też biorę tabletki na alergię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze co może być no nie ://?

      Usuń
  2. ja też nie wyrabiam, nienawidze szkoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsza kara jaka mogła mnie spotkać w życiu --'

      Usuń
  3. No szkoła najgorsza.. Kurde alergia,ja na szczęście nie mam.Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. tez teraz bede miala sprawdzian z chemi :/
    Watpie ze mi sie uda ;(

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)