sobota, 5 maja 2012

saturday

w końcu mam swoje maleństwo :)
konkretna poprawa humoru :)
co prawda co chwilę pada deszcz, ale to nic.
wychodząc dzisiaj na dwór w letniej bluzce myślałam, że zamarznę :o czyli powrót do cieplejszego odzienia ;d
jak mi się nic nie chceee :o a poniedziałek niestety zbliża się wielkimi krokami --'
i wtoreczek znowu wolne <3 mrraśnie :3
czerwiec coraz bliżej, już czuję wakacje :)
kiedy ten czas tak szybko zleciał :o ?

zmieniam zdanie, maj może okazać się bardzo dobrym miesiącem :P
przynajmniej na razie tak mi się wydaje ;d

9 komentarzy:

  1. Tak, wakacje coraz bliżej!
    Zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      również dodaję do obserwujących ;*

      Usuń
  3. ciekawe czy twoi rodzice wiedza o tym twoim malenstwie w uchu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego mieliby nie wiedzieć xd!?

      Usuń

komentarze mile widziane :)