wtorek, 15 maja 2012

somnolence


aż dziwne, ale wyrobiłam się już z biologią, jutro pewnie wszystko zapomnę jak to zwykle bywa.
tabletki lekko zwaliły mnie z nóg i na chwilę zasnęłam na biurku, ale dobrze, że się prędko obudziłam :o teraz nie chce mi się w ogóle spać i zapewne przeleżę całą noc gapiąc się w sufit.. --'
te sześć tygodni, które pozostały do wakacji strasznie się dłużą, Wam też ? mam nadzieję, że w końcu szybko to zleci ;x
tymczasem piszę z Ałkiem, który twierdzi że jest fajny, no niech mu będzie :P ;*
jednak wolę nie ryzykować z cytowaniem Twoich słów z gadu :P więc zostawię to dla siebie ;d
żeby było widoczne pogrubię xd!

EDIT: zapomniałam dodać, że kolejny dzień minął z Tobą w klasie i że mnie jeszcze nie udusiłeś, co zapewne nastąpi w najbliższej przyszłości ;d ;*
to by było na tyle :)
dobranoc! ;*

11 komentarzy:

  1. Pisze komentarz ,
    Albowiem ten wpis bardzo mi się podoba;)
    Chociaż , Mogłabyś zacytować tą rozmowę z Gg:)
    P z W ! xD Chyba wiesz o co chodzi:)?:P:*

    Arek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bym musiała cenzurę wprowadzić do takich cytatów xdxd ;*

      Usuń
    2. Wiesz co:)? Tam nic takiego nie było:):D ;* xD

      Usuń
    3. spraw religijnych nie przerzuca się na bloga ; d
      bym musiała całe kazanie o tym napisać xd

      Usuń
    4. Mamy czas;) A tak wgl to kiedy na zdjęcia idziemy? :D

      Usuń
    5. a modelowi kiedy pasuje ; d?

      Usuń
  2. NO wiesz:D JA dla Cb zawsze czas znajdę;D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna buźka:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)