środa, 9 maja 2012

thursday

look at me now

padam na mordkę *.* co za męczący dzień.
trochę fotek, kilka godzin przerabiania w Photoshopie i wszystko wysłane. Na dzisiaj mam dosyć patrzenia na zdjęcia oczu :P Chociaż w końcu mogłam się zabrać za coś konkretnego.
Wychodząc na dwór myślałam, że wyjdę z siebie, wszędzie komary :o zostałam okrutnie przez nie pożarta ://
czyli sezon na bestie ogłaszam za otwarty !
jutro wolny dzień, który niestety spędzę na przepisywaniu zeszytów i nauce na biologię i chemię, uwielbiam ://
dlaczego zawsze pod koniec roku musi być tak ciężko ://!?
EDIT: 2kg mniej :)!

11 komentarzy:

  1. Komary, ble.........
    ładne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  2. http://beautiful-remains.blogspot.co.uk/ wejdziesz?? skomentujesz??

    OdpowiedzUsuń
  3. na czym polega twoja dieta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *przede wszystkim mniej jedzenia
      *mięso tylko drobiowe
      *brak słodyczy
      *jako napoje, tylko woda albo gorzka herbata bez cukru
      *jedzenie tylko do godz. 18 później już tylko woda
      * no i ruch, w moim przypadku długie spacery i 2km dziennie do szkoły na pieszo :P

      Usuń
  4. Zazdroszczę efektów diety, co robisz :-D? Bo ja też powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :)
      wszystkie porady czyt. komentarz wyżej :P

      Usuń
  5. o nie!!! już komary? w sumie ze względu na pogodę się nie dziwie, ale.... to nie znaczy, że muszą już rozpoczynać akcje "atak"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku jakoś wyjątkowo napad zrobiły ;o xd
      nadzieja, że w wakacje ich tyle nie będzie :P

      Usuń

komentarze mile widziane :)