środa, 16 maja 2012

wihoo ;d

dobry dzień w miarę :)
na sprawdzianie z biologii udało mi się wszystko napisać, chociaż nie mam z czego się cieszyć, bo najgorsze przede mną, dwie pozytywne oceny z anglika i loozik.
jutro w końcu zobaczę zdjęcia wywołane :D:D
czwartek, piąteczek i kolejny weekend :3
aż humor zaczął mi dopisywać :)
a tymczasem wybieram się na odstresowanie czyli zakupy :)
miłego popołudnia ;*
Train - Drive by :3 nigdy nie słuchałam takiej muzyki i nagle coś mnie na nią napadło ;x

5 komentarzy:

  1. Piosenka mistrz! ;) Ja już niestety nigdy nie napiszę sprawdzianu z biologii ;( A może i 'stety' ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawaliłam biologię :(
    Dobrze, że Ci się udało ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uda Wam się poprawić na pewno ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać :) PS.Obserwujemy ? ? Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)