piątek, 8 czerwca 2012

game

zdjęcie robione na szybkiego, w dodatku bez przeróbki, a co mi tam.




niedobrze mi się robi jak słyszę o tym całym euro, ale mecz obejrzę, na zmianę z pierwszą miłością, bo serial przecież najważniejszy xd <3
wchodząc dzisiaj na wagę zobaczyłam kolejne pół kilograma mniej, ale nadal po sobie nie widzę różnicy, wręcz przeciwnie ://

przeżyłam dzisiaj chwilowy zawał, szerszeń wielkości kciuka latający sobie swobodnie po domu :O i Percia, która raczyła wyskoczyć sobie z szelek w środku miasta --' to nic, że dookoła pełno ludzi, a ja z nią stoję i się mocuję żeby wcisnąć ją z powrotem xd gnida mała <3


w końcu upał, czyli leżing&smażing można rozpocząć :D

1 komentarz:

  1. Nie potrzbna przeróbka zdjęcia, bez niej wyglądasz pięknie, a oczy ma niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)