środa, 27 czerwca 2012

good day

nudny dzień z takim ciekawym zakończeniem hahha <3 dawno się tak nie śmiałam i się nie cieszyłam, dziwne, ale jedna rozmowa może wszystko zmienić.
w głowie tysiąc myśli na sekundę, nie ogarniam :O nie obchodzi mnie szczęście innych, żyjcie sobie po swojemu, mam to gdzieś.
Mumin kom bak, bo Ci muszę ze szczegółami wszystko opowiedzieć xd <3
dzisiaj przebiegłam trzy km + rowerek, czas poprawiony, jest co raz lepiej, kurcze, rzeczywiście nic nie dzieje się bez powodu i jestem tego żywym przykładem :D


<3

4 komentarze:

  1. roweryyyk tez by mi sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mnie też by się rowerek przydał, ale jak na razie zwycięża moje lenistwo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się udało i wygrałam z lenistwem :P

      Usuń
  3. Ja co dziennie cwiczę na siłowni, także też czuję się usprawiedliwiona z lenistwa :)

    Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na konkurs, który organizuję z Golden Rose. Do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)