sobota, 2 czerwca 2012

it's raining

deszcz działa mi już na nerwy, z miasta wróciłam zmokła jak kura :// grr.
bez kurtki nigdzie się dzisiaj nie ruszam, jest tak chłodno ;x
strasznie byłam zmęczona, więc położyłam się żeby na chwilę odpocząć, spanko trochę się przedłużyło i niedawno wstałam, jakoś fatalnie dzisiaj się czuję, taka pogoda źle na mnie wpływa, a na ocieplenie się nie zanosi.
wypadałoby się trochę ruszyć, na rozgrzanie wypijam kolejną owocową herbatkę od której nie potrafię się odzwyczaić, uzależniona jestem :o ;x
miłego wieczoru :)
26 dni kochani ;*
dzisiejsza zdobycz z sh :)


5 komentarzy:

  1. Też nienawidzę takiej pogody . Miejmy nadzieję,że niedługo wyjdzie słońce .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna ta twoja zdobycz. Ja tam nigdy nic nie moge znaleźć. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałabym, żeby słońce wyszło :<. Wczoraj przez tą pogodę mnie nawet głowa bolała, co nie zdarza się zbyt często.

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)