wtorek, 26 czerwca 2012

let's go

pomimo okropnej pogody i całej reszty złych rzeczy, humor mi dopisuje. Z rana udało mi się odebrać telefon z naprawy i w końcu wszystko działa jak należy.
jest mi cholernie zimno, do miasta nie ruszyłam się dzisiaj bez płaszcza przeciwdeszczowego, zamiast lata wyczuwam jesień, no oby tak dalej.. --' chyba nie tylko ja tak narzekam.
zastanawiam się czy wybrać się jutro do szkoły, czy spać do południa ;> hmm ..


zapomniałam kompletnie o piosence, którą miałam dodać :P
Calvin Harris - Let's Go ft. Ne-Yo - tak, to ta z reklamy Pepsi :P
słucham cały dzień <3




60 punktów, pomożecie :)?

10 komentarzy:

  1. czytam temat twojego postu, a tutaj akurat w głośniczkach "Let's Go ! '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ;D zapomniałam dodać tą piosenkę do posta :D

      Usuń
  2. piękne zdjęcie :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, pogoda jest straszna :( ja cały czas śpię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda jest nieciekawa ale cierpliwości jeszcze będzie lato!:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)