sobota, 23 czerwca 2012

memories

dzisiaj kolejne dwa kilometry, padam na mordkę ;x ale z dnia na dzień podoba mi się to co raz bardziej.. i te zakwasy przez które, za moment oszaleję.
ale nie ma co narzekać, z tego wszystkiego zapomniałam wejść na wagę, przekładam to na jutro..
zastanawiam się nad szóstką weidera, nie wiem czy chce mi się zaczynać to wszystko od nowa, ale patrząc na efekty od razu nabieram motywacji.
jestem tak zmęczona, że najprawdopodobniej prześpię jutro cały dzień :O :P
dziwne, ale znacznie poprawił mi się humor :)
` zawsze kiedy jesteś smutny pamiętaj, że gdzieś na świecie właśnie jakiemuś grubemu dziecku spada lód na ziemię .. `
Rudimental - Feel the love ft. John Newman
starocie / wrzesień 2011





5 komentarzy:

  1. Mmmm! Takiego loda to bym sobie zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie od jutra zaczynam znowu szóstkę weidera:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) ćwiczyłam 6W i muszę Ci powiedzieć, że po tygodniu były efekty, ale później nie miałam czasu na kontynuację. Powinno się też stosować odpowiednią dietę do 6W żeby nie było efektu jojo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tym, ćwiczyłam kiedyś coś podobnego do 6W i po dwóch tygodniach mięśnie zaczęły się rzeźbić, aż nie wierzyłam, ale później nie było czasu, teraz idą wakacje, więc będę mogła nadrobić :)

      Usuń

komentarze mile widziane :)