poniedziałek, 4 czerwca 2012

monday

uwielbiam ten moment kiedy jest poniedziałek i wracam ze szkoły, później już wszystko idzie z górki.. jutro ostatni dzień, nadal się zastanawiam nad środą, muszę obczaić kto się w ogóle wybiera, wątpię że będzie chciało mi się ruszyć, ale zobaczy się :P
brzuch mnie strasznie boli, a w dodatku jutro do 15 wrr ://
jedyny plus wszystkiego - od nowa, dieta, na innych warunkach niż dotychczas, mam nadzieję, że w końcu zdobędę swoją wymarzoną wagę, do której daleka droga.
trzymajcie kciuki :P 
Breathe Carolina - Blackout
mother of God :O

8 komentarzy:

  1. W zyciu bym nie chciala wygladac tak jak na tych zdjeciach... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam bym chciała tak wyglądać :p

      Usuń
  2. Jak ja bym chciała takie nogi niestety diety nie umiem przestrzegać; C

    OdpowiedzUsuń
  3. nogi za chude według mnie :/, uda powinny być grubsze, a nie chudsze od łydek, bo to komicznie wygląda. ale sama chciałabym trochę zrzucić, więc wiem co to za ból jak się nie udaje :< http://hyfro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. głównie oglądam na zalukaj.tv, ale też można obejrzeć na videomaniak.tv lub iitv :) ale jeśli wpiszesz w google np. PLotkara online to coś zawsze powinno wyskoczyć darmowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog dodaje do obs :)! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie troszkę też ostatnio brzuch pobolewa ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)