piątek, 22 czerwca 2012

no to loozik

już tak jakby wakacje (oficjalnie za sześć dni :P), oceny w większości wystawione, więc nie ma się czym przejmować, średnia zadowalająca, czego chcieć więcej ;)
w tym roku wyjątkowo nie poczułam początku lata, a szkoda..
kilka spraw, które oczywiście musiały skomplikować życie, ale wszystko jest na dobrej drodze, stwierdzam, że nie ma się czym przejmować ;) 
gratuluję tylko ludziom, którzy swoje szczęście budują na nieszczęściu innych, tak się nie da, więc `życzę` środkowym palcem powodzenia ;*
przebiegłam dwa kilometry, ledwo żyję :O ;x


8 komentarzy:

  1. ja po 2 kilometrach nie miałabym siły wstać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo! ja mam słabą motywację:D

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa kilometry!:) B. fajny blog. Zapraszam do mnie. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi by się nie chciało biec 2 km ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam kondycji, za to Ty chyba masz dobrą.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam dobrej kondycji xd
    jak wróciłam, myślałam że płuca wypluję xd

    OdpowiedzUsuń
  7. olaboga... bieganie?! podziwiam! :>

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)