niedziela, 3 czerwca 2012

ombre





cześć wam :)
w końcu się ruszyłam żeby pomalować paznokcie, spróbowałam tym razem z ombre i jak na pierwszy raz wydaje mi się, że wyszło całkiem nieźle. Na bardzo wielu stronach widziałam sposób malowania, który jest pokazany na poniższym obrazku, 


robiłam tym sposobem, niestety nie wyszło tak pięknie jak miało być, a w dodatku miałam umazane całe ręce :P zaczynam już wymyślać różne kombinacje kolorowe, które na pewno wypróbuję w najbliższym czasie :) 
na dzisiaj trochę inspiracji związanych z ombre nails









5 komentarzy:

  1. ja ostatnio próbowałam wzór galaxy na paznokciach :) ale ombre też jest świetne, niedługo postaram się go zrobić :D http://hyfro.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę chyba spróbować też to zrobić
    o.. tatuaż już długo 3 tygodnie jak nie więcej ,czekam aż w końcu mi zejdzie choć już się przyzwyczaiłam.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co ty gadasz, fajnie ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)