wtorek, 5 czerwca 2012

tuesday





no i w końcu wtorek, czyli można zacząć odpoczywać.
pogoda nie rozpieszcza, znowu się pochmurzyło, a ja czuję się fatalnie, cały dzień chodzę śpiąca, mam ochotę położyć się i porządnie wyspać, jutro pewnie wstanę w południe, jednak nie wybieram się do szkoły, bo po co, na trzy lekcje nawet się nie opłaca.
może jakieś zdjęcia się ogarnie w końcu, trzeba coś wymyślić.
no i wypadałoby pozbierać chwasty na zielnik, o tak.
wzięło mnie dzisiaj na roślinki stąd te dwa zdjęcia powyżej, nie wiedziałam, że mamy takie ładne kwiatki w ogródku :3


poleca ktoś jedwab do włosów ? używała któraś z was z biosilku ? [klik]

12 komentarzy:

  1. ja ogólnie na cały terażniejszy tydzień idę tylko jutro do szkoły;D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://shop.foto-top.pl/1260-1400-large/natura-silk-jedwab-do-wlosow.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. oglnie slyszalam ,ze olejki do wlosow sa bardzo dobre :-) sama zbieram sie do zakupu takiego a co do jedwabiu nie uzywam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko trzeba mało używać, żeby włosy nie wyglądały na mocno przetłuszczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wypróbuję :) poczytam więcej o tym w necie i jeszcze raz dzięki za przesłanie :)

      Usuń
  5. ja używałam! przez pewien czas jedwab, szczególnie na końcówki działa rewelacyjnie! włosy są niesamowicie piękne i puszyste. Ale po jakimś miesiącu te nieszczęsne końcówki zaczynają się rozdwajać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja byłam na czymś takim u fryzjera, że siedziałam godzinę pod takim urządzeniem w które moje włosy były włożone i leciało baaardzo dużo pary, a to była maska na włosy mleczno kokosowa. Mówię Ci! Przez 3 tygodnie w ogóle nie musiałam nic z włosami robić, a uwierz, że ciężko mi się układają. Włosy od razu żyją! No i jak pachną... :) a końcówki obetnij :) ja mam włosy obcięte na równo, nie chciałam kiedyś, ale teraz mam o wiele bardziej puszyste i gęstsze:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)