środa, 6 czerwca 2012

wednesday


uwielbiam spanie do dziesiątej :3
znalazłam chwilę żeby napisać, cieszę się, że zrobiłam sobie dzisiaj wolny dzień, bo po co miałam iść do szkoły na godzinę.
jest mi strasznie zimno i chyba zaraz opatulę się w jakiś grubaśny sweterek.
gdzie jest lato :<
a do poniedziałku zapowiada się deszcz, no super ://


dodałam do bloga translator, z racji, że co rusz zaglądają tu osoby nie tylko z Polski, postanowiłam trochę ułatwić sprawę, notki można tłumaczyć praktycznie na wszystkie języki świata, więc teraz nie będzie żadnego problemu :P

3 komentarze:

  1. jaki uśmiech <3 http://hyfro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie tak sobie wyszło, teraz jak patrzę na zdjęcie to nie jestem zadowolona, ale jak na 1 raz to nie jest najgorzej, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dziś nie poszłam do szkoły:D

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)