poniedziałek, 2 lipca 2012

grzywkowo

dzisiejszy dzień spędzony na opalaniu :3 dlaczego wakacje trwają tak krótko :( ??
nadal się zastanawiam jak jutro ściąć grzywkę, znalazłam w internecie kilka, które mi się podobają, ale boję się, że się skończy tak jak zawsze i nie wyjdzie tak jak trzeba, a ja wrócę z płaczem do domu ;x
dwa lata temu udało mi się jakimś cudem obciąć i wyglądało to nieźle, ale wolę już nie ryzykować :P
jeżeli będzie dobrze, wstawię jutro fotkę :P
koszulka - wygrzebana z szafy ( no name )
szorty - @

5 komentarzy:

  1. Szorty sliczne ;) a grzyewczka- super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. grzywka swietna :D dobry wzor :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz nogi boskie.!!:) O ciekawe jak Ci ta grzywka wyjdzie: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza grzywka jest lepsza według mnie, jednak to ty musisz podjąć decyzję :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)