poniedziałek, 9 lipca 2012

monday

jak widać na blogu zaszły małe zmiany, no może przesadziłam, wielkie zmiany :P
te stare kolory już mi się znudziły, więc postanowiłam troszeczkę odświeżyć wygląd.
mam nadzieję, że blog prezentuje się lepiej w nowej odsłonie :)
a dzisiaj kolejny dzień koszmarnej duchoty na dworze, kolano daje się we znaki na zmianę pogody, najgorsze co może być ;x mam nadzieję, że jutro słonko porządnie przygrzeje.
zdjęcia poniżej niestety jakości telefonu :c

koszulka - h&m
szorty - no name
trampki - FILA

10 komentarzy:

  1. Jakie boskie paznokcie. Mięta <3
    Śliczny outfit :)
    Obserwujemy?
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy wygląd wielki plus.!!:D Śliczny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak hahaha xd
      na gumkę są, byłam zdziwiona przy kupnie jak to się na nodze trzyma :P
      są super wygodne :)

      Usuń
  4. Świetny zestaw! Uwielbiam takie.
    Niedługo muszę zdobyć też miętowy lakier^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wykańczam resztki i muszę sobie nowy kupić :P

      Usuń

komentarze mile widziane :)