niedziela, 8 lipca 2012

must have

te upały przechodzą same siebie, plecy przypieczone, o nogach już nie wspomnę ;x
natychmiast chce jechać nad morze *.*
jak w temacie must have, mam nadzieję, że uda mi się upolować te rzeczy na wyprzedaży *.*
jeszcze do tego chciałabym taką dżinsową koszulę na długi rękaw, ale jak do tej pory nigdzie takiej mojej wymarzonej, niestety nie udało mi się znaleźć :c
house
sweterek - 49.99zł / 29.99zł



house
1./2./3. bluzka z guzikami - 59.99zł / 29.99zł

house
1. spódniczka - 49.99zł / 29.99zł
2. spódniczka - 49.99zł / 39.99zł
3. spódniczka - 49.99zł / 29.99zł

house
1. bransoletki - 24.99zł / 9.99zł
2. bransoletki - 24.99zł / 9.99zł
3. pierścionek - 14.99zł / 6.99zł


15 komentarzy:

  1. życzę Ci żeby udało Ci się zapełnić tą listę:) Na spieczenia najlepiej zimny kefirek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tę pudrową spódniczke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie u Cb ją widziałam, śliczna jest *.*

      Usuń
  3. aa spódniczki <3 pudrowa zabójcza *.*
    obserwuję i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne te rzeczy :)

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta niebieska bluzka z guzikami :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale genialny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria w housie jest świetna. ;)
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. biżuteria i spódniczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne sweterki *.*

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, niezłe ceny, świetna biżuteria, te bransoletki z nr jeden posiadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że Ci się udało usunąć cień :D Nie wiem dlaczego musiałaś zrobić to inną metodą, ale dobrze, że się udało :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)