poniedziałek, 23 lipca 2012

sea part I



bardzo udany dzień, pomimo że na nogach jestem od siódmej rano ;x
w radiu słysząc piosenkę ` it's raining today ` parsknęłam śmiechem, tak pięknej pogody nie było od dawna.
cały dzień spędzony na plaży *.* tego było mi trzeba, opłacało się spalić sobie twarz nogi i całą resztę, nie wiem czy jutro dam radę :O ;x

dobry dzień nie skończył się na plażowaniu, w domu czekała na mnie paczka, a w niej ? soczewki :D! chyba nie muszę pisać jak bardzo się ucieszyłam, radość minęła w chwili z myślą, jak ja to włożę do oczu xd trzeba sobie jakoś poradzić ;x

zdjęcia z plażowania :D







5 komentarzy:

  1. tak, tak, wreszcie słoneczko!
    cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym sobie poplażowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy czas zawsze trudno sie wklada a potem to już tylko nawyk:) O a ja dopiero jutro wracam nad moje morze ..:D Woda ciepła chociaż?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam polskie morze :) zazdroszczę, że masz do niego tak blisko!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)