sobota, 14 lipca 2012

shopping - part II

piątek trzynastego okazał się dobrym dniem, zakupy udane, a oprócz tego wygrałam koszulkę w jakimś konkursie o którym nie miałam nawet zielonego pojęcia, ale co tam, przyda się :P
poniżej dwie rzeczy, które udało mi się dzisiaj kupić.
jestem strasznie zmęczona, zapowiada się spanie do południa, w końcu się porządnie wyśpię.
dziękuję za 70 obserwatorów i ponad 17 000 wyświetleń ! ;*
najpiękniejsze *.* to nic, że mam w nich około dwa metry xd
must have.

spodnie h&m (dziwnie wyszły na zdjęciu po lewej stronie )


bluzka h&m


11 komentarzy:

  1. wietne buty i ten kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty jak na jasień. Aż musiałam sprawdzić datę posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne rzeczy! a buty, gdybym umiała w takich chodzić to sama bym sobie sprawiła :*

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są boskie!
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta bluzka, pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty swietne! :D
    P.S. dodaje do obserwowanych nie wiem dlaczego dopiero teraz :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :))) Gratuleję wygranej :))

    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biała bluzka - bardzo ładna :>

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)