piątek, 6 lipca 2012

upał

te ciągłe upały stają się nie do zniesienia, lubię ładną pogodę, ale z umiarem, opalając się dzisiaj wytrzymałam niecałą godzinę :O myślałam, że się roztopię, z butelką zimnej wody nie rozstaję się na krok.
w dodatku takie nudy dzisiaj, niedobrze ;x nie pobiegałam sobie przez moje pozdzierane nóżki :c
ale w końcu mam chwilkę czasu żeby zająć się starymi folderami ze zdjęciami, muszę to uporządkować, bo w tym bałaganie nie można niczego znaleźć :P a przy okazji pośmieję się z tego co było kilka lat temu.

i nawet te zdjęcie się znalazło ;)

15 komentarzy:

  1. o uporządkowanie folderu ze zdjęciami zajmuje dużo czasu i radości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi, jakie pocieszne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hi dear your blog is fantastic <3 I love it <3 may we can follow each other? :) it will be a great pleasure to me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też strasznie gorąco, aż za gorąco .. ;/

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka ! :)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. gorąco ;c
    fajne ;)
    http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam przeglądać stare zdjęcia. :D tyle wspomnien :D
    Zapraszam na : gieenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, upał jest okropny! Tez nie mogę długo na dworze wytrzymać, dlatego chowam się w domu ;)
    Nie ma to jak oglądanie zdjęć sprzed lat ;D

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przed upałem chowam się w domu przy wiatraczku ;d
    genialne to zdjęcie! Więcej takich
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy nagłówek. ;)
    U mnie dzisiaj było dość przyjemnie. Wiaterek wiał, więc dało się wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne <33 są
    http://www.facebook.com/TrampkiNewAge polub to błagam

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)