czwartek, 5 lipca 2012

warkoczyk


pogodziłam się w końcu ze swoją nieszczęsną grzywką, w końcu kiedyś odrośnie i będzie wyglądać tak jak należy, po staremu.
cały ten tydzień spędziłam na leniuchowaniu, od przyszłego tygodnia się to zmieni :P szykuje się wypad do Szczecina, spotkanko z Muminem i zapewne baaaaardzo długa rozmowa ;*
z dzisiejszego biegania nici, wczoraj poprawiłam czas o prawie dwie minuty :O ale oczywiście nogi całe pozdzierane ajajaj ;x umieram, ledwo chodzę ;d
nic nie poćwiczyłam, więc idę chociaż na rower spalić to co zjadłam ;x

7 komentarzy:

  1. chwila minie i odrosną włoski a wtedy będziesz mieć swoją wymarzoną grzywkę;)życzymy udanego wypadu! Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzywka na pewno odrośnie:) Ja też mam całe obdarte nogi wiem co czujesz więc współczuje:D)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam teraz problem z grzywką, i czekam aż powróci do starego wyglądu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szybko odrośnie zobaczysz:*

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)