piątek, 10 sierpnia 2012

smile


tak jak w temacie, uśmiech towarzyszy mi od wczorajszego poranka, wizyta u okulisty udana, moja wada od dwóch lat już się nie powiększa, jupi :D ale lepiej być ostrożnym, bo nigdy nie wiadomo co się może zdarzyć.
tymczasem czekam z niecierpliwością na kuriera, który ma mi przywieźć paczuszkę, nie mogę się już doczekać.
ubrałam się dzisiaj, przygotowana na typową, letnią pogodę, czyli bokserka i szorty, a tu proszę jaka niespodzianka, ulewa od rana, słońce wróć :<! czas tak szybko leci, a za trzy tygodnie, moje błogie leniuchowanie się skończy, dlaczego rok szkolny tak szybko nie mija !? uchh --'
miłego dnia wszystkim życzę ;*

11 komentarzy:

  1. okoooo ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie oko *.*
    To dobrze, że wada się nie powiększa!
    Co ciekawego przywiezie Ci kurier? c:

    + miłego!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcie ;)
    najważniejsze to uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  4. A co ci przywiezie kurier? :P Bardzo ładne oko :)

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niestety wada jeszcze nie stanęła. Teraz noszę szkła i jest lepiej, ale jestem przerażona, bo odkleja mi się siatkówka od naczyniówki. ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcie :)
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeny, jakie zdjęcie *.*
    ja też mam wadę wzroku, już niedługo wybieram się do okulisty mam nadzieję że wrócę z równie dobrymi wiadomościami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam minimalną wadę, nawet nie muszę okularów nosić, ale od zawsze mi się podobały ;)

    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam jeszcze cały wrzesień wakacje! <33

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)