wtorek, 14 sierpnia 2012

stress

nawet nie zauważyłam, że bloga opuściłam na cztery dni, jak to szybko minęło :O
wakacje powoli dobiegają końca, ale to na razie odkładamy na bok.
czas wykorzystuję jak tylko można, jeszcze muszę się spotkać z dwoma osobami jeżeli dobrze pójdzie i na szczęście pogoda robi się coraz ładniejsza, tylko od kilku dni wyczuwam jesień, dziwne ://
od rana bolą mnie mięśnie i noga, super --' nigdy więcej takich przygód i tak dużej dawki strachu, ale szkoda o tym pisać w tym miejscu..
tymczasem idę się ogarnąć, bo nie mogę zmarnować tak pięknego dzionka :>
miłego dnia wszystkim ;*
P.S. w końcu, chyba troszkę mi się schudło :>

25 komentarzy:

  1. Ja jak tylko pogoda się poprawi mam zamiar wyjść z domu, ale póki co leżę pod kocem, bo mi zimno. ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną mam jesień tej zimy ! -,- Oby przestała Cię ta noga boleć.
    Z czego Ty masz schudnąć dziewczyno ?! :)
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze wierzę w to, że może być gorąco ale też czuje jesień.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz (:
    Ty jesteś chudziutka! Nie masz z czego już chudnąć :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to zdjęcie i świetna bluzka! (:
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś śliczna :* a pogoda u mnie jest straszna, ciągle pada i nie chce przestać :c
    + obserwuję i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/ i do koleżanki http://www.marika--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czuję jesień cały swoim ciałem. Zdecydowanie mi się to nie podoba. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej dziękuję Ci pięknie!!<333

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę ci tej ładnej pogody, u mnie wciąż pada i pada :/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia i piękna Ty ;) obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda czasem była jak w zimę xd
    Dobrze, że się rozpogadza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog i ładne zdjęcia ;)

    http://other-street.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny blog i naprawdę przepiękne zdjęcia. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ps. Zapraszam do mnie na CANDY : tyijajestesmyhappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz fajne piegi, też takie chce:D

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)