czwartek, 18 października 2012

skips a beat

;*
można powiedzieć, że kolejny tydzień mamy z głowy, początek nie za ciekawy, końcówka również.. mam nadzieję, że chociaż jutrzejszy dzień okaże się dobry.
kolejny piątek bez lekcji c: czyli jedziemy na warsztaty fotograficzne i może jeszcze kino ? oby c:
wzięłam się za przeglądanie starych zdjęć w telefonie i uświadomiłam sobie coś strasznego - w końcu, dopiero teraz, ojj ktoś miał rację, ale nie wnikam w szczegóły.
ostatnio usłyszałam w radiu Heart skips a beat, po bardzo długim czasie, a dziś słucham jej znowu bez przerwy aż do znudzenia :P 
zmykam oglądać film ;*

2 komentarze:

  1. a ja niestety musze iść jutro do szkoły,mimo że bardzo nie chcę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę warsztatów fotograficznych! (:
    Super zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)