środa, 31 października 2012

wolne


w końcu doczekałam się długiego weekendu, można odetchnąć z ulgą.
na mojej ulicy od rana ruch, straganiki z kwiatami i przeróżnymi zniczami to już tradycja, wracając ze szkoły musiałam się przejść środkiem ulicy, bo dookoła było pełno zaparkowanych samochodów --' irytujące.
w tej chwili podziwiam widok z mojego okna, palące się znicze wyglądają tak `romantycznie` *.* xd
jak to dobrze jest usiąść z kubkiem gorącej, ulubionej herbatki, nie przejmując się o jutrzejszy dzień, miło.
nie mogę przestać słuchać tej piosenki <3  One Direction - Little Things

7 komentarzy:

  1. to pierwsze zdjęcie ma klimat ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. z czystym sercem mogę ci polecić stronę ShinyBox. To miejsce gdzie za 100 uzbieranych punktów dostajesz pudełko kosmetyków za darmo :) Jest to bardzo popularne wśród blogerek więc zobacz sama :)
    http://shinybox.pl/?ref=ca03a8b

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne to pierwsze zdjęcie :o

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia , nie przepadam za one direction.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale ta piosenka jest genialna moim zdaniem *.*

      Usuń

komentarze mile widziane :)