czwartek, 1 listopada 2012

listopad


no to mamy pierwszy listopada, ten miesiąc kojarzy mi się głównie z paskudną pogodą, i ciemnym, ponurymi wieczorami, ale myśl o zbliżających się świętach poprawia znacznie humor.
akurat dzisiaj w dzień wszystkich świętych rozpadało się, na szczęście przygotowana byłam na najgorsze warunki i ubrałam się na cmentarz tak grubo jak tylko było to możliwe.
widok z okna mojego pokoju jest jeszcze piękniejszy jak wczoraj, zdjęcie niestety nie oddaje tego uroku, znacznie lepiej wygląda to na żywo :3
plany niestety uległy zmianie i już dzisiaj nie ruszam się z domku, w sumie to i lepiej, straszny zmarzluch ze mnie :P
tymczasem idę ogarnąć co nie co na polski, a później zabiorę się za oglądanie hotelu52 i przyjaciółek przy gorącej herbatce :)
miłego weekendu wszystkim ;*

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście masz ładny widok z okna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam widok cmentarza na Wszystkich Świętych wieczorem, to.. magiczne :)
    Zapraszam w wolnej chwili:
    http://pisany-chwila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie rewelacja!
    masz śliczny uśmiech!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi listopad się kojarzy z urodzinkami ;D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak fajnie masz, do moich niestety jeszcze daleko :P

      Usuń
  5. listopad jest najgorszy.. ale czekam na święta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  6. Masz prześliczny uśmiech, urzekł mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia ;)
    obserwuje i licze na rewanż ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. ugh... też nie lubię tej listopadowej pogody... ja chcę znowu ciepłą, słoneczną złotą jesień *__*

    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co sądzi o zdjęciach,
    które robię. :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)