niedziela, 4 listopada 2012

the end

niestety weekend dobiega końca :c stanowczo za szybko minęły te cztery dni..
nie lubię jesieni ze względu na to, że bardzo szybko robi się ciemno, co wiąże się z tym, że muszę wcześniej wyprowadzać psy na spacer i prędzej chce mi się spać. 
wstając rano i widząc, że nadal jest ciemno nie mam siły wstawać --' tęsknię za latem *.*
po tęsknotach czas na posiedzenie przy zeszytach, najmniej przyjemniejsza rzecz, zaraz finał must be the music, więc trzeba obejrzeć.. i tak zleci cały wieczór.
byle do piątku.

Weekend - Ona tańczy dla mnie
nie mogę odpędzić się od tej piosenki, cały weekend jej słucham *.*

11 komentarzy:

  1. oooo ta piosenka ciągle za mną chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za disco-polo, ale zdarzyło mi się słuchac w kółko tej piosenki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, wręcz nienawidzę xd a ta piosenka jakoś inaczej na mnie działa :P

      Usuń
  3. ona to jest, i taaaaańczy dla mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. czas zdecydowanie leci za szybko. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię, gdy dni stają się coraz krótsze i robi się coraz wcześniej ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award ! Szczegóły: http://naturalnoscjestpieknax3.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! .

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu, ta piosenka mnie prześladuje. ;) chłopaki w szkole cały czas jej słuchają. zajebista! <33

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)