piątek, 25 stycznia 2013

Ferie !

cześć :)
w końcu doczekaliśmy się ferii, czas od świąt minął wyjątkowo szybko, jednak dzisiejszy dzień dłużył się w nieskończoność, zwolniłam się z ostatnich trzech lekcji, bo kiepsko się czułam, przez przeziębienie nerki dają się we znaki -.- na szczęście zbyt wiele nie ominęło mnie.
dokładnie tydzień temu po raz kolejny wybraliśmy się do Szczecina, tym razem po odebranie albumów z naszymi zdjęciami *.* przyznam, że efekt jest całkiem fajny :3

po warsztatach tradycyjnie kino c: tym razem obejrzeliśmy `Wyszłam za mąż, zaraz wracam`
film jak dla mnie super, chętnie obejrzałabym go jeszcze raz :) do końca trzyma w napięciu, a ubaw po pachy jest gwarantowany ^^
Nad rodziną Isabelle wisi klątwa – każde pierwsze małżeństwo kończy się rozwodem. Kiedy oświadcza się jej ukochany mężczyzna, kobieta postanawia wziąć ślub i natychmiastowy rozwód z kimś przypadkowym.

3 komentarze:

komentarze mile widziane :)