sobota, 5 stycznia 2013

saturday





jak ten czas szybko leci, już za trzy tygodnie ferie *.*
powrót do szkoły na luzie, przez te trzy dni zdążyłam złapać kilka ocen, nowy plan mnie przeraża, ale jakoś damy radę albo mam taką nadzieję..
wczorajsze zakupy znacznie poprawiły mi humor, kupiłam sobie w końcu opaskę na kolano łagodzącą bóle i rozgrzewającą mięśnie, oby się sprawdziła, może przestanę ciągle narzekać..
udało mi się również kupić prezent na osiemnastkę A. mam nadzieję, że się spodoba, jest uroczy :3
ostatnio wydaje mi się, że poprzedni rok nie skończył się za ciekawie i ten nowy również za ciekawie się nie rozpoczął, mam nadzieję, że kolejne miesiące nie będą tak pechowe..

dzisiejsze niebo było przepiękne, nie mogłam się napatrzeć *.*
już dawno nie miałam tak ładnego widoku z okna.

5 komentarzy:

  1. Cudne niebo ! :) ten rok dla mnie zaczą się wręcz koszmarnie ale równiez wierze ,ze bedzie lepiej ! :D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne niebo <3
    a co do czasu to zapieprza jak głupi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Też muszę kupić taką opaskę :<
    Nie będą pechowe, nie mogą być ! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe a ja nie miałam szkoły tylko wolne :D i w poniedziałek dopiero do szkoły :P to były takie a'la ferie :D ale za to mam w każdą porę roku tydzień , dwa tyg. wolnego ;D Jaki to prezent? ; >>

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)