czwartek, 31 stycznia 2013

Thrift Shop - Macklemore

cześć Wam po długiej nieobecności :)
przez ostatnie dni nie działo się zbyt wiele, paskudna pogoda dała się we znaki, kolano nie daje mi spokoju :c słońce wyszło dzisiaj na kilka chwil, nie zdążyłam się nawet nacieszyć :c
dzięki przedwczorajszemu kilerowi moje mięśnie szaleją, na dokładkę wczoraj cały dzień na nogach w Szczecinie, dzisiaj stwierdzam, że ledwo żyję, ale rano skalpel zaliczony :3
poświąteczne wyprzedaże w sklepach dobiegają końca, a na pułkach zostają już same resztki zazwyczaj są to ubrania w kosmicznych rozmiarach typu xxs -.-'
kupiłam sobie jeszcze dwie apaszki w c&a, jedna ze wzorem moro, a druga w kolorze neonowym, czego niestety nie widać na zdjęciu. obie kosztowały mnie niecałe dziesięć złotych, warto w ostatnich dniach skorzystać z takich okazji :3

9 komentarzy:

  1. podoba mi się ta neonowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie w różnych stylach, a obie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta żółta, 10 zł to nie dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy i fajny blog :)
    zapraszam do nas : http://omsomeone-something-somewhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiechnęłam się na widok Twojego zaciesza na tych zdjęciach :))
    bardzo podoba mi się ta neonowa apaszka, odrobina koloru w takie szare dni jak teraz, jest wskazana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :)
      dokładnie, chociaż mam zamiar ubrać ją dopiero na wiosnę :)

      Usuń
  6. pierwszy szaliczek bardzo fajny;p

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)