poniedziałek, 7 stycznia 2013

two years


wczoraj wybiły dwa lata na moim blogu, nie miałam kompletnie czasu żeby cokolwiek tu napisać, więc odłożyłam to na dzisiaj.
kiedy ten czas zleciał ? sama nie wiem :P
bloga założyłam od tak, bo mi się chciało, znudził mi się fotoblog i chciałam spróbować czegoś innego, tak mi się spodobało i jak widać trwa to do dnia dzisiejszego :)
razem 394 notek :)
różnie bywało z pisaniem raz odwiedzałam bloga, a czasami od niego odpoczywałam, z przyzwyczajenia jednak, nie wyobrażam sobie napisania tu chociażby kilku słów i wstawienia jakiejś fotki :P
ach jak ten czas szybko leci ..

5 komentarzy:

  1. też na początku miałam photo bloga, potem chciałam założyć coś porządniejszego i mam swojego bloga, bez którego moje życie nie byłoby tak fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kinia ;) 2 lata z blogiem, jakie to fajne :D ciekawe ile ja wytrzymam z moim :D

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)