czwartek, 17 stycznia 2013

w pośpiechu

cześć !
wczorajszy pobyt w Szczecinie jak najbardziej udany, zaliczyłam cudowną glebę, pierwszy raz w tym roku :O nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać, kolana bolą trochę do tej pory :c
prędko wyszłam od lekarza i na szczęście z dobrymi wiadomościami, uff..
na sam koniec wybrałam się do kaskady.
w housie jest tyle przepięknych `pierdółek` w promocji, aż można dostać oczopląsu :p nie chcąc wydawać zbyt dużo pieniędzy kupiłam tylko dwa pierścionki, które najbardziej wpadły mi w oko c:
14.99zł / 4.99zł

19.99zł / 7.99zł

ubrałam je tylko na ten palec do zdjęcia ;p zazwyczaj pierścionki noszę na środkowym palcu.
są one bardzo wygodne jak dla moich niewymiarowych palców, ponieważ złączone są taką gumką, przymierzanie tego typu biżuterii bez regulacji kończy się dla mnie zawsze tragedią, bo nie mogę ich ściągnąć -.-'' mam nauczkę po kilku takich sytuacjach, które mnie spotkały, że trzymam się od tego dziadostwa z daleka :P
w sumie po promocji zaoszczędziłam aż 22zł, opłaca się czekać na wyprzedaże :)

2 komentarze:

  1. o szkoda, ze mnie w PL nie ma :D też bym sobie kupiła pierścioneczki tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze bo moje sie bd konczyc :( ładny pierscionek!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)