środa, 6 lutego 2013

just do it.


znowu się zapomniałam i długo mnie tu nie było, w sumie nie korzystam teraz zbyt często z internetu.
pogoda szaleje, wczoraj świeciło pięknie słoneczko, przez chwilę aż poczułam wiosnę :3 wieczorem sypał śnieg, nie nadążam -.-' dzisiaj tak samo, jak na razie jest ładna pogoda, zobaczymy co będzie później.
po ponad dwóch tygodniach ćwiczeń z Ewą Chodakowską stwierdzam, że warto :D! mam nadzieję, że do wakacji będę mogła się pochwalić swoją metamorfozą :3
bez żadnych diet, ważenia się etc. to głupota głodzić się albo nie jeść produktów, które są tak naprawdę nam potrzebne, oczywiście nie tyczy się to słodyczy - z tym od razu do śmietnika ;p
pięć posiłków, dużo wody, mniej tłustych rzeczy i efekt jest murowany.
szkoda, że tak późno sobie to uświadomiłam..
poszłabym na rower, ale chyba wolę nie ryzykować, bo znając życie, będę już jutro chora ://
ferie dobiegają końca, więc trzeba korzystać.
udanego popołudnia ;*

4 komentarze:

  1. właśnie będę zaczynać ćwiczenia z Ewą Chodakowską bo trochę się tłuszczyku na zimę nazbierało .. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo są genialne i uzależniają :D!

      Usuń
  2. I'm tying to eat healty too!Happy Thursday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you for visit my blog :)
      happy Thursday :)

      Usuń

komentarze mile widziane :)