czwartek, 7 lutego 2013

tłusty czwartek i nie tylko








Cześć Wam :)
pogoda nie sprzyja, trochę śniegu leży i chyba jest niskie ciśnienie, bo jakoś od rana fatalnie się czuję ://
tymczasem, zapach pączków roznosi się po całym domu mmm, uwielbiam to.. takie słodkości domowej roboty są jednak najlepsze..
jakoś nie korci mnie żeby zjeść chociaż jednego, może później skuszę się, tak w ramach tradycji ;p
korzystając z okazji, kupiłam w biedronce dwa pięknie pachnące peelingi z joanny, które chyba już każdy zna, mają nieziemski zapach *.*
oprócz tego zaopatrzyłam się również w odżywkę do rzęs, o której słyszałam dużo dobrych rzeczy, może akurat się sprawdzi :)






19 komentarzy:

  1. Grejfrut, truskawa i PĄCZKI! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nic więcej do szczęście nie potrzeba :P

      Usuń
  2. Świetna jest ta odżywka, używam jej już od kilku miesięcy :)
    a peelingi to klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej odżywki użyłam dzisiaj pierwszy raz i już jestem zadowolona, nakładając na nią tusz rzęsy genialnie wyglądają :)

      Usuń
  3. fenomenalna ta odżywka i peelingi :3

    OdpowiedzUsuń
  4. slyszałam dużo dobrego o tych kosmetykach=]

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam same pozytywy o tej odżywce :) a peelingi z Joanny sama stosuję i bardzo je lubię:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect lashes!Happy Wednesay dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. Peelingi rzeczywiście pachną pięknie! :) Odżywki nie testowałam nigdy ;)
    Bardzo fajny blog, będę zaglądać

    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog! świetny emblemat<3
    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten peeling! :)

    zapraszam na konkurs!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te peelingi za zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. YUMI !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten peeling truskawkowy ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te peelingi, strasznie mi ich brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. taka odżywka do rzęs na pewno mi się przyda! :)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)