środa, 27 marca 2013

sh


Hej :)!
Kolejny tydzień wolnego ogłaszam za rozpoczęty :)
Dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor od rana + duuuuża dawka endorfin po ćwiczeniach.
Rano wybrałam się na zakupy, udało mi się kupić przecudowną dżinsową koszulę w sh za 12zł, czekałam na taką okazję baardzo długo.
Pogoda się poprawia, mam nadzieję, że już za tydzień będę mogła wskoczyć w wygodny, wiosenny strój.
Słonko świeci i od razu świat staje się piękniejszy.
Tymczasem zmykać coś przekąsić, a następnie obejrzę `Nie zadzieraj z fryzjerem` i tradycyjnie Top Model :)
Wesołych Świąt ;*
koszula - sh
jegginsy - sh
trampki - @

10 komentarzy:

  1. Widzę, że zakupy udane. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!:) pozwoliłam sobie nominować Cię do Tagu Liebster Blog Award na moim blogu :) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Mam takie same trampki :D
    Zazdroszczę legginsów, od dłuższego czasu na takie poluję :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie trafiłam na nie przypadkowo i kupiłam za grosze, ale jestem strasznie zadowolona, są super :)

      Usuń
  4. jakiego tuszu uzywasz? masz bardzo ladne rzesy:)
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jakiegoś taniego zwyklaka z WIBO :)

      Usuń
  5. jejciu ja chce takie rzeczy genialne znajdywać w sh!!!! zazdroszcze bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)