sobota, 16 marca 2013

so cold..


Chyba nie trzeba tego opisywać jak bardzo jest zimno na dworze ://
W środę początek wiosny, a śnieg dalej leży i do tego jeszcze mróz..
Wczoraj po południu poszłam zrobić kilka fotek, wróciłam pół godziny, bo myślałam, że zamarznę ..
Cieszę się, że ten okropny tydzień mam już za sobą pomimo że kilka razy mieliśmy mniej lekcji, praca z matmy poszła mi (aż dziwne) bardzo dobrze, okaże się jaki będzie wynik.
W przyszłym tygodniu tylko trzy dni szkoły później dzień wiosny i rekolekcje, czyli można zrobić sobie wolne :3 i zacznie się luzik :3
W końcu będę mogła częściej tu pisać, bo przez ostatni czas zawiało pustkami, postaram się to jakoś nadrobić :)
Miłego weekendu :)

jeżeli macie jakieś pytania klikajcie


2 komentarze:

  1. ja już miałam rekolekcje ale chętnie poszła bym na jeszcze jakieś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dziś już było w miarę ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)