poniedziałek, 25 marca 2013

sunshine







Od rana na nogach, byłam w mieście na zakupach, postałam sobie w kolejce na poczcie, zdążyłam porządnie zmarznąć i wróciłam do domu, a teraz siedzę sobie, przeglądam kilka rzeczy na allegro i słucham Swedish House Mafia. Zastanawiam się dlaczego ten weekend tak szybko mi zleciał, a jutro trzeba się wybrać do szkoły -.-' na szczęście ostatni dzień i kolejny tydzień wolnego *.*
Przez ten śnieg w ogóle nie ma świątecznej atmosfery, bliżej do Bożego Narodzenia jak do Wielkanocy o.O W dodatku jak na złość znowu rozkłada mnie jakieś choróbsko :// muszę się podkurować żebym znowu nie skończyła na antybiotyku..
Na dzisiaj w planach już nic nie mam, więc posiedzę w cieplutkim domku, a wieczorem obejrzę `Pamiętnik` c:
dobrego tygodnia :)

6 komentarzy:

komentarze mile widziane :)