piątek, 8 marca 2013

wind


nie wiem jak to się dzieje, że każdy kolejny tydzień jest gorszy od poprzedniego ..
fatalnie się czuję, jestem zmęczona i na chwilę obecną mam wszystkiego dosyć, wiatr wieje tak mocno, aż momentami się dziwię, że moja głowa nadal jest na swoim miejscu, już myślałam, że nie dojdę dzisiaj do domu uchh ://
wiosną nie nacieszyłam się za długo, a tak pięknie było ..
właśnie przyszły do mnie katalogi z projektami domów i wnętrz, w sumie dostałam je przez przypadek, ale zawsze mogą się przydać ;p
tymczasem idę poćwiczyć, miłego weekendu :):*

5 komentarzy:

  1. lubię oglądać takie katalogi z domami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, Jestem tutaj pierwszy raz... masz rewelacyjne zdjęcia. Podobają mi się. Również interesuje się fotografią. Jeśli mogę zapytać to jakim aparatem fotografujesz ?

    Zapraszam na mojego bloga. Na blogu znajdziesz moje amatorskie zdjęcia :)
    http://megan-06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Fotki pstrykam aparatem Fuji film S1600 w sumie zwykły aparat, ale fotki robi ładne :)

      Usuń

komentarze mile widziane :)