piątek, 1 marca 2013

wiosennie


cześć Wam :)
jak ten czas szybko zleciał, dziś już pierwszy, miesiąc marzec dobrze mi się kojarzy - z wiosną i słońcem :)
ten tydzień był jednym z tych `najgorszych` ale na szczęście szybko minął i mam już go za sobą, aż nie chce mi się wierzyć, że do wakacji zostały zaledwie trzy miesiące.
dzisiejsze popołudnie praktycznie w całości spędziłam z M. nie zdążyłam poćwiczyć, ale muszę zrobić chociaż dwa razy ABS, bo nie zasnę :o
mam nadzieję, że jutro pogoda dopisze i uda mi się zrobić kilka wiosennych zdjęć, bo w folderach zawiało pustkami.
tymczasem idę coś obejrzeć w TV, miłego weekendu ;*

3 komentarze:

  1. 3 miesiące do wakacji.. to pięknie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :)
      jeszcze piękniejsza jest myśl jak ten czas szybko zleci :D!

      Usuń
  2. Jeny, 3 miesiące! :o Czuję jakby dopiero niedawno tamte wakacje się skończyły. Oby szybko zleciało (: Dobre zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)