wtorek, 16 kwietnia 2013

Oriflame



Dzisiejszy dzień w szkole strasznie mi się dłużył, najchętniej usnęłabym gdzieś po cichutku. Później jednak wszystko nabrało przyspieszenia i w końcu zabrakło mi czasu. Mój humor znacznie poprawił piękny zapach deszczu *.* To się nazywa wiosna :)
Jutro na szczęście nie mam lekcji, więc troszkę się wyśpię, a później muszę się wybrać do przychodni.
Tak jak w temacie trochę o Oriflame, ostatnio zaczęłam próbować kupować kosmetyki z katalogów i muszę przyznać, że te z Oriflame są warte swojej ceny w przeciwieństwie do Avonu, na którym już nie raz się zawiodłam. Ostatnio kupiłam sobie pomadkę w promocji za 6zł z groszami oraz korektor z wyciągiem z drzewa herbacianego, również w promocji, za 15zł. Idealnie trafiły w mój gust, pomadka idealnie wygląda na ustach, a tak dobrego korektora już dawno nie miałam okazji użyć.
W promocjach można trafić na bardzo fajne i tanie kosmetyki, polecam :)
Tymczasem zmykam coś ogarnąć, a później film.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)