wtorek, 7 maja 2013

free time

Poniedziałek z głowy, więc można cieszyć się kolejnymi, wolnymi dniami. Do szkoły dopiero wybieram się w piątek, uwielbiam za to maj :3 Oczywiście nie obyło się bez spin z samego rana, ale szkoda raczej cokolwiek  komentować ..
Jest piękna pogoda, dobra okazja by móc popstrykać kilka fotek :) Znowu dorwałam kwiatki, tak pięknie wyglądają w ogródku, że nie można przejść obok nich obojętnie.
Pierwszą część notki zaczęłam pisać wczoraj wieczorem, plany się jednak trochę zmieniły i znalazłam się nad morzem :p 
` chcieli mają będą mieli .. `

Pierwszy wyjazd nad morze zaliczony.
Dzisiaj od rana jestem na nogach, miasto - dom - miasto - dom, a tak bardzo chciałam odpoczywać :c
Zaczyna się chmurzyć i jest okropnie duszno, marzę w tym momencie o takiej porządnej burzy *.*
Tymczasem zmykam na spacerek, a później trochę ćwiczeń.
buziaki ;*

1 komentarz:

komentarze mile widziane :)