czwartek, 27 czerwca 2013

a long time ago

Tak się zabierałam do napisania notki, że jak widać zajęło mi to prawie dwa tygodnie O.o
Nie mam zielonego pojęcia kiedy ten czas zleciał.
W poniedziałek odsypiałam cały weekend, trzeba przyznać, że sobotnia impreza była udana :3 Pogoda dała się we znaki, więc można powiedzieć, że wtorek również przespałam. Tak naprawdę dobrze czuję się dopiero dzisiaj, no a jutro trzeba wybrać się po świadectwo i oficjalnie można rozpocząć wakacje, które tak naprawdę rozpoczęły się trochę wcześniej ;p
Namieszałam trochę, a teraz czas iść ogarnąć ubrania na jutro.

;*






3 komentarze:

  1. cudowne zdjecia:)

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia!

    Zapraszam Cię na konkurs!
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne. Wystarczy tylko wybrać model!
    Więcej informacji: http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)